Білоцерківська районна державна адміністрація
Київська область
Логотип Diia Державний Герб України
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

Земельні питання турбують громадян найбільше

Дата: 08.01.2018 23:17
Кількість переглядів: 682

Фото без описуУ 2017 році райдержадміністрація проводила роботу щодо забезпечення реалізації права громадянина на звернення у письмовому вигляді, на особистих та особистих виїзних прийомах та шляхом використання електронної пошти. Протягом  року до райдержадміністрації надійшло 390 усних та письмових звернень, що на 58 звернення меньше, ніж за аналогічний період минулого року (448). Із загальної кількості письмових звернень (284) через органи влади вищого рівня надійшло 117 звернень. Повторних звернень надійшло – 18, колективних – 37.

Аналіз письмових та усних звернень до райдержадміністрації засвідчив, що найбільш актуальними залишаються звернення, які стосуються питань:

  • соціального захисту населення та охорони здоров’я – 28,94 %. Найбільше таких питань надійшло від громадян міста Узина, а також м. Білої Церкви, смт Терезине і таких населених пунктів: Вільна Тарасівка, Глушки, Макіївка, Мала Вільшанка, Потіївка, Томилівка, Трушки, Сорокотяги, Сухоліси, Фурси, Храпачі, Чупира.
  • сільського господарства - це питання землекористування в сільській місцевості, розпаювання земель, земельних часток (паїв) в соціальній сфері села, виділення земельних ділянок виділення земельних паїв у натурі, одержання майнових паїв, орендної плати за паї та інше – 29,87 %. Найбільше таких звернень надійшло від жителів м. Київ, Біла Церква та Узин, сіл Мала Вільшанка, Озерна, Острійки, Пилипча, Трушки, та Фурси.
  • житлово-комунального і дорожнього господарства, житлової політики та екології  – 17,83 %. Найбільше їх надійшло від громадян м. Біла Церква, Узин, смт. Терезине та сіл Глибічка, Глушки, Дрозди, Матюші, Острійки, Пилипча, Потіївка, Трушки, Фурси, Чмирівка, Шкарівка, Яблунівка.
  • транспорту і зв’язку – 10,34% від загальної кількості звернень. Звернення надходили від жителів таких населених пунктів: м. Біла Церква, сіл Глибочка, Глушки, Пилипча, Трушки, Фурси, Чмирівка, Храпачі, Шкарівка.
  • діяльності органів різних гілок влади та об’єднання громадян – 2,33% (м. Біла Церква, с. Сухоліси, Пилипча, Фурси, Черкас, Храпачі).
  • сім’ї, дітей, молоді і спорту та освіти – 4,91% звернення надійшли від жителів м. Узин та сіл Іванівка, Острійки.
  • Інші питання порушувались у 5,43% від загальної кількості питань.

Як свідчить аналіз надходження звернень громадян за територіальною ознакою, протягом звітного періоду найбільше звернень до Білоцерківської районної державної адміністрації надійшло від жителів м. Узин і таких населених пунктів: Трушки, Фурси, Мала Вільшанка, Потіївка, Шкарівка.

Керівництвом райдержадміністрації проведено 116 особистих прийомів, у тому числі 40 виїзних прийоми у Білоцерківському районі.

На виконання Указу райдержадміністрацією забезпечено проведення перевірки роботи зі зверненнями громадян у виконкомах місцевих рад району. Аналіз роботи виконкомів свідчить, що вони у цілому дотримуються вимог чинного законодавства у роботі зі зверненнями громадян. Також райдержадміністрацією забезпечено звітування голів місцевих рад перед райдержадміністрацією з питань роботи зі зверненнями громадян.

Крім того, райдержадміністрацією забезпечено взаємодію з Державною установою «Урядовий контактний центр» щодо оперативного опрацювання звернень, що надходять на урядову гарячу лінію. Протягом звітного періоду від державної установи «Урядовий контактний центр» надійшло на розгляд 236 звернення. Аналіз отриманих звернень засвідчує пріоритетність питань соціального спрямування, що відображають як суспільний запит на досягнення вищої якості життя, так і невдоволення заявників матеріальними труднощами, що зумовлені неплатоспроможністю багатьох сімей, високими тарифами на комунальні послуги, проблемами в отриманні кваліфікованої і вчасної медичної допомоги тощо.

Систематично проводиться робота по наданню методичної та практичної допомоги з питань роботи із зверненнями громадян керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, виконкомам місцевих рад, керівникам та відповідальним особам по веденню діловодства в установах, на підприємствах, в організаціях району.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень