Білоцерківська районна державна адміністрація
Київська область
Логотип Diia Державний Герб України
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

2019 рік

Пояснююча   записка 

про  виконання районного та місцевих бюджетів Білоцерківського району за І-ше  півріччя 2019 року

 

I. Доходна частина

 Надходження до доходної частини загального фонду районного бюджету за 1 півріччя 2019 року, без врахування трансфертів, складають 53,2 млн.грн., що становить 132,1 % виконання до затверджених планових показників. Фактичні надходження за 6 місяців 2019 року більше фактичних надходжень за відповідний період  2018 року на 16,5 млн.грн. або на 44,9 %. (додаток 1). Всього надійшло до районного бюджету разом із трансфертами  200,9 млн. грн., що склало 104,7 % виконання. Планові показники по податку на доходи фізичних осіб виконано на     131,7 %, перевиконання становить 12,6 млн.грн.  В порівнянні із фактичними надходженнями за 2018 рік зазначеного податку надійшло на 16,3 млн. грн. більше. Субвенцій до місцевого районного бюджету надійшло 147,7 млн. грн., що становить 97,4 % до планових показників. Надходження до доходної частини спеціального фонду районного місцевого бюджету становлять 2,6 млн.грн., що складає 78,6% виконання до річного плану з урахуванням змін. Виконання доходної частини районного бюджету характеризується даними, наведеними в  Додатку 1.

 

ІІ. Видаткова частина

Виконання районного бюджету за  1-ше півріччя 2019 року  складає 205,3 млн. грн., у тому числі видатки загального фонду – 196,9 млн. грн., видатки спеціального фонду склали  8,3  млн. грн. Наявні ресурси бюджету спрямовувались, насамперед, на фінансування захищених статей видатків, зокрема : на оплату праці працівників бюджетних установ, нарахування на заробітну плату, придбання медикаментів та продуктів харчування, оплату комунальних послуг та енергоносії. Ці витрати в загальній сумі видатків без врахування субвенцій та внутрішніх трансфертів  склали  за  I-ше півріччя 2019 року  – 88,9  млн. грн., що становить  - 85,6 % до загального обсягу фінансування видатків. Із загального обсягу видатків без трансфертів (103,9млн.грн.)  питома вага по галузях склала:

  • на освіту - 57,5 % (59,7 млн. грн.);
  • на охорону здоров’я – 23,8 % (24,7 млн. грн.);
  • на соціальний захист населення  - 12,1 % (12,6 млн. грн.);
  • на культуру , фізичну культуру та спорт – 4,8% (5,0 млн. грн.)
  • державне управління - 1,8% (1,9 млн. грн.)

В розрізі статей економічної класифікації найбільшу питому вагу видатків становить:

  •  заробітна плата з нарахуваннями – 75,9 млн. грн., або 73,1 %;
  •  енергоносії – 9,9 млн. грн., або 9,5%.

Видатки по загальному фонду  районного бюджету склали 196,9 млн. грн., що становить  59,7% до річного уточненого плану (329,8 млн. грн.) в тому числі:

  • на утримання районної ради – 1,9 млн. грн., 42,4% до уточненого річного плану, 0,96% від загального обсягу видатків;
  • на соціальний захист населення – 97,6 млн. грн.., 45,2% до уточненого річного плану, 59,4% від загального обсягу видатків;
  • на освіту – 27,7 млн. грн., 27,6% до уточненого річного плану, 14% від загального обсягу видатків;
  • на охорону здоров’я – 24,7 млн. грн.., 47,4% до уточненого річного плану, 12,5% від загального обсягу видатків;
  • на культуру – 4,4 млн. грн., 49,1% до уточненого річного плану, 2,2% від загального обсягу видатків;
  • на міжбюджетні трансферти – 7,9 млн. грн., 58,1% до уточненого річного плану, 4,0% від загального обсягу видатків.

Із загальної суми видатків – на оплату праці з нарахуваннями працівникам бюджетних установ у видатки склали 75,9 млн. грн., 53,5% до уточненого річного плану, 72,7% від загального обсягу видатків (без врахування трансфертів);

  • на оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 9,9 млн. грн., 57,2% до уточненого річного плану, 9,5% від загального обсягу видатків,
  • на продукти харчування – 2,2 млн. грн., 64,7% від уточненого річного плану, 2,1% від загального обсягу видатків.

Виконання видаткової частини районного бюджету характеризується даними, наведеними в  Додатку 2. 

Проведена робота  щодо контролю за ефективним використанням бюджетних коштів дозволила забезпечити за I-ше півріччя 2019 року  фінансування заробітної плати працівникам бюджетних установ району своєчасно та в повному обсязі.

 

Начальник управління                                                                                                                   А. ТИТАРЕНКО

 

 

************

Районний бюджет на 2019 рік складено на підставі діючих положень бюджетно-податкового законодавства, а також з урахуванням засад та принципів формування бюджетів, які закладені в проекті Основних напрямів бюджетної політики на 2019 рік. При плануванні дохідної та видаткової частини районного бюджету на 2019 рік враховано:

  • основні макропоказники економічного і соціального розвитку України на 2019 – 2021 роки, схваленими постановою Кабінету Міністрів України від 18.04.2018 № 315-р;
  • норми  чинного Бюджетного та Податкового кодексів України при обчисленні податків та зборів;
  • зміни до законодавства України.

Розмір мінімальної заробітної плати з 1 січня 2019 року становитиме 4173,0 гривні, ріст до попереднього року 12,1%, розмір посадового окладу працівників І тарифного розряду єдиної тарифної сітки з 1 січня 2019 року 1921,0 гривна, ріст до попереднього року 9%, прожитковий мінімум з 1 січня 2019 року становить 1853,0 гривень, з 1 липня 1936,0 гривень, з 1 грудня 2027,0 гривень.

 

Для розрахунку потреби в коштах на оплату комунальних послуг та енергоносіїв у 2019 році до обсягу коштів, які передбачені у бюджеті поточного року зі змінами, застосований коефіцієнт в середньому 1,1.

 

При складані проекту районного бюджету на 2019 рік враховано у першочерговому порядку потребу в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати, та проведення розрахунків за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги зв’язку, які споживаються бюджетними установами.

 

Також при розрахунку обсягу видатків враховано надання районному бюджету з державного бюджету основних трансфертів, передбачених статтею 98 Бюджетного кодексу України.

 

Обсяг освітньої субвенції з державного бюджету визначено на основні формули, яка враховує нормативну наповнюваність класів. Загальний обсяг освітньої субвенції на 2019 рік обраховано виходячи з розрахункової кількості ставок педагогічних працівників, визначеної, зокрема на підставі навчального навантаження та нормативної наповнюваності класів, а також середньої зарплати вчителя в умовах 2019 року.

 

Обсяг медичної субвенції з державного бюджету визначено відповідно до формули розподілу обсягу медичної субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 19.08.2015 №618.

Для забезпечення належного утримання бюджетних установ та спрощення процесу передачі їх у власність об’єднаний територіальних громад після їх утворення передбачається продовження дії пункту 20 VІ «Прикінцеві та перехідні положення Бюджетного кодексу України щодо надання права здійснювати утримання дошкільних навчальних закладів та закладів культури з бюджетів сіл, селищ, міст районного значення.

 

І. Доходна частина

 

Формування доходів  районного бюджету на 2019 рік здійснено з врахуванням змін до Податкового законодавства України, збільшенням мінімальної заробітної плати та фактичних надходжень власних доходів за 11 місяців 2018 року.

Всього доходи районного бюджету на 2019 рік визначені в сумі 305,5 млн. грн., в тому числі: по загальному фонду – 303,5 млн. грн., по спеціальному фонду 2,0  млн. грн..

Власні доходи становлять 87,6 млн. грн., в тому числі: по загальному фонду – 85,6 млн. грн.., пр. спеціальному фонду – 2,0 млн. грн..

В цілому ресурс районного бюджету по загальному фонду на 2019 рік в порівнянні з затвердженим бюджетом на 2018 рік зменшується на 34,0 млн. гривень, або на 10,4%, в тому числі: податкові надходження збільшуються на 12,5 млн. грн.., ,(+17,8%),

- субвенції зменшуються на 57,2 млн. грн.., (-21,4%),

- освітня субвенція збільшується на 3,6 млн. грн.., (+7,5%),

- медична субвенція зменшується на 2,2 млн. грн.., (-11,2%),

Фінансування первинної медичної допомоги буде здійснюватися через окрему бюджетну програму з державного бюджету.

 

ІІ. Видаткова частина

 

В проекті районного бюджету на 2019 рік враховано обсяг додаткової дотації на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я, яке надається обласним бюджетом в сумі 8,9 млн. грн.

Проектом районного бюджету на 2019 рік передбачені видатки в сумі 305,6 млн.. грн.., в тому числі обсяг реверсної дотації в сумі 9,1 млн. грн..

По галузям соціальної сфери проектом на 2019 рік передбачені наступні видатки:

  • на соціальний захист виділяється 139,6 млн. грн., що на 31,4% менше за попередній рік;
  • на освіту – 93,1 млн. грн.., 128,6% до затверджених показників 2018 року, (+22,4 млн. грн..);
  • на охорону здоров’я – 43,7 млн. грн.., 118,3%, (+6,9 млн. грн..);
  • на культуру – 9,9 млн. грн.., 120,2%, (+1,7 млн. грн..);
  • на фізичну культуру та спорт – 0,9 млн. грн.., 109,9%, (+0,1 млн. грн..).

На заробітну плату працівникам бюджетної сфери передбачено 102,4 млн. грн.., 110,4% до попереднього року, на енергоносії передбачено: 10,5 млн.

На фінансування програм передбачено 2,7 млн. грн.., що на 92% більше за планові показники 2018 року

 

Начальник управління  А.О. Титаренко

 

Рішення про районний бюджет Білоцерківського району на 2019 рік

Доходи районного бюджету на 2019 рік

Видатки районного бюджету на 2019 рік

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень