Білоцерківська районна державна адміністрація
Київська область
Логотип Diia Державний Герб України
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

Соціальна інформаційна кампанія на підтримку популяризації освітньої платформи з безпеки дорожнього руху «Стривай!»

Дата: 15.08.2018 17:08
Кількість переглядів: 612

Фото без описуНаціональна програма з попередження дорожньо-транспортного травматизму дітей та молоді «Traffic Challenge» запускає соціальну рекламну кампанію під назвою «Стривай!» на підтримку популяризації безкоштовної освітньої платформи з безпеки дорожнього руху FRoSH (First Road Safety HUB – перший онлайн тренінговий центр з безпеки дорожнього руху). Цей освітній проект реалізується у співпраці з Патрульною поліцією України, та фінансується в тому числі Урядом Канади в рамках проекту РТАР.

Соціальна інформаційна кампанія «Стривай!» – це 5 анімаційних музичних роликів про 5 головних факторів ризику в ДТП, які в Україні та світі є найпоширенішими. Ролики озвучив один із найпопулярніших в Україні артистів Михайло Хома (фронтмен гурту DZIDZIO).

Метою соціальної кампанії є інформування населення про прості але головні принципи власної безпеки на дорозі, а також роз’яснення суті правил, методів та засобів захисту від травмування та загибелі в ДТП. Ця кампанія – ще один крок до формування високо загального рівня дорожньої культури в Україні, що має призвести в результаті до зниження кількості та важкості дорожньо-транспортних пригод.

Проект реалізується в рамках 10-річчя дій з безпеки дорожнього руху, проголошеного Генеральною асамблеєю ООН та відповідно до Стратегії безпеки дорожнього руху, ухваленої Кабінетом Міністрів України 14 червня 2017 року.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень