У Київській ОВА працює «гаряча лінія» для звернень громадян: (044) 363 07 34
У Київській обласній військовій адміністрації продовжує свою роботу контакт-центр для прийому звернень від жителів регіону. На «гарячу лінію» можна звертатися з понеділка по п’ятницю з 09:00 до 18:00.
Прийом заявок здійснюється за номером телефону: (044) 363 07 34.
Громадяни можуть звернутися за допомогою чи консультацією щодо роботи КОВА, реагування на надзвичайну ситуацію чи подію на території Київської області. Усі заяви, що надходять на «гарячу лінію», фахівці контактного центру невідкладно передають до відповідних структурних підрозділів обладміністрації.
Також за цим номером можуть телефонувати представники бізнесу, благодійних та громадських організацій із пропозиціями щодо допомоги мешканцям регіону.
Так, протягом липня додзвонювачі найчастіше порушували питання, які стосуються укриттів, інформації щодо роботи структурних підрозділів КОВА, виплат для ВПО та виїзду за кордон за програмою «Шлях».
Звертаємо увагу, дзвінки з українських мобільних номерів здійснюються відповідно до тарифу оператора.