Білоцерківська районна державна адміністрація
Київська область
Логотип Diia Державний Герб України
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

У І півріччі фахівцями Білоцерківської РДА розглянуто майже 500 звернень громадян

Дата: 10.07.2023 14:37
Кількість переглядів: 247

Фото без описуТ.в.о. голови Білоцерківської районної державної адміністрації Олександр Горовенко провів робочу нараду з керівниками структурних підрозділів адміністрації та очільниками територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади, на якій заслухав інформацію щодо стану  податкових надходжень до місцевого та державного бюджетів, про виплату пенсій, хід жнив, підготовку до опалювального сезону, перші результати оглядів закладів освіти району, санітарно-епідеміологічну ситуацію у населених пунктах Білоцерківщини, хід оздоровчої кампанії тощо.

Також під час наради було заслухано звіт начальника відділу фінансів райдержадміністрації Світлани Ейсмонт про стан виконання та проблемні питання наповнення бюджетів за червень 2023 року з детальним аналізом  фінансових результатів діяльності кожної громади Білоцерківського району.

Окрема увага присутніх була закцентована ще на одному важливому питанні – роботі зі зверненнями громадян. За підсумками діяльності у цьому напрямку Білоцерківської районної державної адміністрації за результатами І півріччя 2023 року доповіла завідувач сектору з питань розгляду звернень  громадян апарату райдержадміністрації Аліна Іванько.

Доповідач наголосила, що всього у І півріччі 2023 року до райдержадміністрації надійшло 471 звернення, що на 304 звернення більше, ніж за аналогічний період минулого року.

Найбільша кількість звернень стосувалася питань соціального захисту населення, з яких 148 звернень – щодо надання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам, решта – стосовно  отримання пільг та соціальних виплат. Значна частина громадян у своїх зверненнях піднімали питання, які стосувалися проблем житлово-комунального господарства, здійснення перевезень пільгових категорій громадян та некоректної поведінки водіїв.

Всі звернення були розглянуті у встановлені законодавством терміни, 75% заявників було надано відповіді, решту звернень направлено за належністю.

За підсумками наради Олександр Горовенко дав низку рекомендацій і доручень  та наголосив на неприпустимості несвоєчасного реагування на усні та письмові звернення небайдужих громадян району.

- Активна життєва позиція більшості жителів Білоцерківщини сприяє своєчасному вирішенню багатьох проблемних питань. Тому і далі працюємо разом над покращенням рівня життя населення. Особлива увага повинна бути приділена наших захисникам та членам їхніх родин, - підкреслив Олександр Горовенко.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень