У Київській обласній військовій адміністрації працює телефонна «гаряча лінія» для громадян
Дата: 10.05.2023 16:45
Кількість переглядів: 201
У Київській ОВА продовжує роботу «гаряча лінія» для прийому звернень від жителів області. Контактний центр працює з понеділка по п’ятницю з 09:00 до 18:00. Прийом дзвінків здійснюється за номером телефону: (044) 363 07 34.
Усі питання, що надходять до кол-центру, передаються в роботу до відповідних структурних підрозділів.
Зазначимо, що під час звернення на «гарячу лінію» КОВА заявник має повідомити оператору таку інформацію:
- Прізвище, ім’я та по батькові.
- Поштову адресу та/або адресу електронної пошти, на яку має бути надіслана відповідь на звернення, контактний номер телефону.
- Суть порушеного питання, пропозиції, заяви, що зазначається стисло, лаконічно.
Важливо знати, що реєструються та розглядаються лише ті звернення, які належать до компетенції Київської обласної військової адміністрації та стосуються різних сфер діяльності пристоличного регіону.
Звертаємо увагу, дзвінки з українських мобільних номерів здійснюються відповідно до тарифу оператора.