Білоцерківська районна державна адміністрація
Київська область
Логотип Diia Державний Герб України
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

Щодо особливостей внесення інформації до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно: роз’яснення фахівців

Дата: 14.04.2023 10:29
Кількість переглядів: 468

Фото без описуЗ 1 січня 2013 року в Україні запроваджено єдину державну інформаційну систему з відомостями про права на нерухоме майно, їх обтяження, а також про об’єкти/суб’єкти цих прав – Державний реєстр речових прав на нерухоме майно. Вчинення будь-яких правочинів з нерухомим майном можливе лише за наявності відомостей у Реєстрі.

Зважаючи на це, звертаємо увагу жителів Білоцерківського району: якщо ви володієте нерухомим майном, власність на яке набули до 2013 року, рекомендовано внести відомості до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. 

До 2013 року реєстрація права власності на майно проводилася в реєстрі прав власності на нерухоме майно, який зараз є архівною складовою частиною Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Реєстрацію права власності на квартири, житлові будинки, нежитлові приміщення та інше нерухоме майно, проводилася у Бюро технічної інвентаризації, із видачею про це документів (витягів) або проставленням відповідних штампів (відміток) на самому документі.

Права видані раніше, наприклад в 80−90 роках без використання нотаріальних бланків на звичайному папері та не зареєстровані у БТІ (тобто немає жодних штампів, відміток БТІ, або Витягу з БТІ), то таке право не зареєстроване належним чином і таке майно обов’язково на сьогодні потрібно зареєструвати в Державному реєстрі речових прав, тому що права власності, як такого, не виникло.

Якщо документи містять одну з наступних відміток: штамп БТІ або відмітку БТІ, чи є витяг з реєстру БТІ, тоді документи вважаються належним чином оформлені, а право власності зареєстроване до 2013 року в старому реєстрі прав власності на нерухоме майно і відповідно, держава визнає право власності на таке майно. Такі документи є дійсними, але у випадку відчуження об'єкта нерухомості або продажу, вся інформація про таку реєстрацію повинна бути перенесена (внесена) до Державного реєстру прав, для синхронізації баз даних.

Щоб внести дані, необхідно:
•    підготувати необхідний перелік документів;
•    звернутися з пакетом документів до Центру надання адміністративних послуг. що діє у вашій громаді;
•    через 5 робочих днів отримати витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.


 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень