Білоцерківська районна державна адміністрація
Київська область
Логотип Diia Державний Герб України
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

У І кварталі розглянуто більше 350 звернень громадян

Дата: 03.04.2023 16:36
Кількість переглядів: 227

Фото без описуНачальник Білоцерківської районної військової адміністрації Людмила Мерзлюк провела робочу нараду з керівниками структурних підрозділів адміністрації та очільниками територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади, під час якої заслухали звіти про роботу та окреслили плани на найближчу перспективу.

Зокрема, під час наради було обговорено стан виконання бюджетних показників, співпрацю центру зайнятості з територіальними громадами та підприємствами району, протиепідемічну ситуацію тощо.

Також присутні заслухали звіти керівників окремих структурних підрозділів про підсумки роботи у першому кварталі поточного року.


Окрема увага була приділена аналізу роботи зі зверненнями громадян, чисельність яких значно зросла. Так, станом на 31 березня 2023 року до районної військової адміністрації надійшло 358 письмових звернень, що на 305 звернень більше, ніж за аналогічний період минулих років (відповідно, в 2022 році – 53, у 2021 році –  40 звернень), через органи влади вищого рівня надійшло 2 звернення, колективних – 2, повторно – 4.

Значна кількість письмових звернень надійшла до районної військової адміністрації від жителів Білоцерківської, Сквирської, Таращанської міських громад, Рокитнянської селищної та Маловільшанської сільської громад.

Найбільш актуальними питаннями, що порушували громадяни у зверненнях до районної військової адміністрації були:
-  283 звернення (79 %) від загальної кількості звернень – питання соціального захисту населення, що стосувалися призначення та виплати допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам, зняття з обліку внутрішньо переміщених осіб, надання гуманітарної допомоги, нарахування різних видів державної соціальної допомоги тощо; 
-  16 звернень (5 %) стосувалися житлово-комунального господарства, житлової політики, будівництва, благоустрою. Переважно піднімалися питання відсутності електропостачання та водопостачання, заміни та ремонту обладнання електромереж, надання послуг теплопостачання, незадовільного стану житлового будинку, благоустрою населених пунктів, земельні питання тощо;
-  ще у 16 зверненнях (5 %), порушувалися питання неналежного транспортного обслуговування - проблеми приміських автобусних маршрутів, пільгового перевезення громадян, скарги на водіїв та на тарифи, поновлення автобусних маршрутів тощо.
Відповіді на звернення громадян за вказаний період доводилися до заявників переважно у письмовому вигляді, терміни розгляду не порушувалися. 

При отриманні звернень, які не входять до повноважень районної військової адміністрації вони перенаправляються за належністю.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень