У Київській ОВА продовжує роботу «гаряча лінія» для звернень від жителів області
У Київській обласній військовій адміністрації продовжує працювати контакт-центр для прийому звернень від громадян. На «гарячу лінію» можна звертатися з понеділка по п’ятницю з 09:00 до 18:00. Прийом дзвінків здійснюється за номером телефону: (044) 363 07 34.
Оператори «гарячої лінії» приймають звернення від жителів Київської області щодо допомоги чи консультації з приводу роботи структурних підрозділів адміністрації, реагування на надзвичайну ситуацію чи подію на території регіону. Також за цим номером можуть телефонувати представники бізнесу, благодійних та громадських організацій із пропозиціями щодо допомоги мешканцям регіону.
Працівники кол-центру з 13 до 19 березня опрацювали 167 телефонних дзвінків.
Нагадаємо, що Уряд України має «гарячу лінію» – 15-45, яка працює цілодобово. За цим телефоном ви можете звертатись щодо таких питань:
- проблеми з водопостачанням, водовідведенням, опаленням;
- пошкодження інфраструктури: газогонів, залізниці, комунальної інфраструктури;
- евакуація та повернення громадян, які були змушені виїхати за кордон через вторгнення рф в Україну;
- потреби у продуктах харчування та товарах першої необхідності, питання продажу товарів за підвищеними цінами;
- потреби в ліках;
- потреби в пальному;
- питання соціальних виплат, отримання пенсій;
- проблемні питання з головами громад та іншими представниками місцевого самоврядування.
Крім цього, переглянути всі номери центральних органів виконавчої влади можна на сайті Урядового контактного центру.