Жителі Київщини можуть залишати звернення на «гарячу лінію» КОВА за номером: (044) 363 07 34
У Київській обласній військовій адміністрації продовжує роботу «гаряча лінія» для прийому звернень від громадян. Кол-центр працює щоденно, за винятком вихідних днів, із понеділка до п’ятниці. Графік роботи: з 09:00 до 18:00. Прийом дзвінків здійснюється за номером телефону: (044) 363 07 34.
За цим номером жителі регіону можуть звернутися за допомогою чи консультацією щодо роботи структурних підрозділів ОВА, реагування на будь-яку надзвичайну ситуацію чи подію на території Київської області.
Так, за минулий тиждень, з 6 до 12 березня, на телефон «гарячої лінії» Київської ОВА надійшло 168 дзвінків. Питання, що порушували жителі області під час звернення, передані в роботу до відповідних структурних підрозділів.
Звертаємо увагу, дзвінки з номерів українських мобільних операторів здійснюються за тарифом оператора.
Нагадаємо, під час звернення на «гарячу лінію» КОВА заявник має повідомити оператору кол-центру такі дані:
- Прізвище, ім’я та по батькові;
- Поштову адресу та (або) адресу електронної пошти, на яку має бути надіслана відповідь на звернення, контактний номер телефону;
- Суть порушеного питання, пропозиції, заяви, що зазначається стисло, лаконічно.