У Київській обласній військовій адміністрації працює телефон «гарячої лінії»: (044) 363 07 34
У Київській ОВА продовжує роботу «гаряча лінія» за номером: (044) 363 07 34. Звернутися до контакт-центру може кожен громадянин. Крім того, приймаються заяви, пропозиції, скарги від представників підприємств, установ та організацій, суб’єктів підприємницької діяльності.
Обласна «гаряча лінія» працює з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 18:00 години. Субота, неділя та святкові дні — вихідні.
Усі заяви, що надходять на «гарячу лінію», приймають фахівці обласного контактного центру та невідкладно передають до відповідних структурних підрозділів КОВА.
Важливо знати, що реєструються та розглядаються лише ті звернення, які належать до компетенції Київської обласної військової адміністрації та стосуються різних сфер діяльності пристоличного регіону.
Протягом останнього тижня 2022 року, а саме від 26 до 30 грудня, на телефон «гарячої лінії» Київської обласної військової адміністрації надійшло 404 дзвінки.
Нагадаємо, під час звернення на «гарячу лінію» обладміністрації заявник має повідомити оператору контактного центру такі дані:
- Прізвище, ім’я та по батькові;
- Поштову адресу та (або) адресу електронної пошти, на яку має бути надіслана відповідь на звернення, контактний номер телефону;
- Викласти суть порушеного питання, пропозиції, заяви, що зазначається стисло, лаконічно.