Коли державний орган чи орган місцевого самоврядування може отримувати послуги з розміщення соціальної реклами?
Для висвітлення своєї діяльності державний орган може стати замовником послуг реклами на платній основі, у тому числі соціальної.
Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) підготувало роз’яснення, яке допоможе зрозуміти, коли державні органи та органи місцевого самоврядування можуть отримувати послуги з розміщення соціальної реклами.
Скористатися послугами соціальної реклами безкоштовно можна лише за наступних умов:
• надавати послуги з виготовлення та розповсюдження соціальної реклами на безоплатній основі можуть лише ЗМІ та розповсюджувачі реклами, діяльність яких повністю або частково фінансусться з державного або місцевих бюджетів, i лише щодо соціальної реклами;
• реклама буде вважатися соціальною тільки за наявності двох складових в поширеній інформації:
- спрямування на досягнення суспільно корисних цілей та (або) популяризацію загальнолюдських цінностей;
- відсутність мети отримання прибутку;
• cоціальна реклама не повинна бути спрямована на популяризацію діяльності самого органу, містити посилання на його логотипи, офіційну назву, використовувати державні символи чи інші згадки цього органу.
Докладніше про те, у яких випадках можливе безоплатне отримання товарів чи послуг (у тому числі соціальної реклами) державному органу чи ОМС та особливості отримання такої допомоги можна ознайомитися в роз’ясненні: https://bit.ly/3Ab9ZJK