Чому при виконанні планових робіт зазначають орієнтовний час відсутності світла? — розповів генеральний директор ДТЕК Київські регіональні електромережі Віталій Шайда
ДТЕК — надійна і відповідальна компанія, яка оновлює електромережі, щоб мешканці Київської області мали стабільне і якісне електропостачання. На ремонт і розвиток енергоінфраструктури у цьому році ДТЕК Київські регіональні електромережі спрямує понад 700 млн грн. Це дозволить виконати ремонт 3 826 кілометрів ліній електропередачі, 1 485 трансформаторних пунктів 10/0,4 кВ та 204 підстанцій 35-110 кВ. Завдяки плановим роботам зменшиться кількість аварій, а отже у клієнтів рідше непередбачувано зникатиме світло. Про це під час онлайн-зустрічі в рамках проєкту #СпитайПроСвітло повідомив генеральний директор ДТЕК Київські регіональні електромережі Віталій Шайда.
30 червня генеральний директор ДТЕК Київські регіональні електромережі провів першу пряму Facebook-трансляцію з циклу онлайн-зустрічей #СпитайПроСвітло, в рамках яких експерти в енергетичній галузі відповідають на запитання клієнтів.
Мережі — одна із найважливіших складових інфраструктури. Протяжність мереж у Київській області становить понад 50 тис. км. Вони потребують постійної діагностики та модернізації. Для цього спеціалісти компанії системно проводять планові роботи в електромережах. Зазвичай вони проходять протягом дня з 8.00 до 19.00. Саме такий час вказують у попередженнях для клієнтів. Але це не означає, що світло вимкнуть рівно о восьмій і ввімкнуть рівно о дев’ятнадцятій. Це орієнтовна інформація для клієнтів, що в цей період можлива відсутність електропостачання.
«ДТЕК діє в інтересах України — оновлює мережі та енергетичну інфраструктуру регіону, для того, щоб в будинку кожного клієнта було світло і комфорт. При формуванні плану відключень ми передбачаємо запас часу на випадок непередбачуваних ситуацій. Тривалість фактичної відсутності світла може бути різною, в залежності від складності робіт та інших технічних факторів, які спрогнозувати неможливо. У разі, якщо роботи вдалося заверши раніше, то світло обов’язково одразу ввімкнуть, а не чекатимуть до 19:00. Наші спеціалісти намагаються якомога швидше виконати заплановану роботу і повернути світло мешканцям. Адже розуміють, що будь-яке відключення електроенергії, навіть короткотривале, спричиняє незручності клієнтам», — розповів генеральний директор ДТЕК Київські регіональні електромережі Віталій Шайда.
Очільник компанії додав, що якщо клієнту довелось залишитись на певний час без світла через необхідні ремонтні роботи — просимо з розумінням поставитися до такої ситуації. Краще кілька годин потерпіти незручності, ніж пізніше аварія призведе до значно тривалішого відключення світла.
Дізнатися про графік ремонтних робіт можна на сайті ДТЕК Київські регіональні електромережі у розділі «Планові відключення».
Крім того, переглянути планові знеструмлення та повідомити про аварію також можна у зручний спосіб: через мобільний додаток «Мережі онлайн» (додаток доступний в AppStore та Google Play Market), чат-бот у Viber і Telegram або приватні повідомлення на сторінці ДТЕК Київські регіональні електромережі у Facebook.
Під час прямого ефіру Віталій Шайда також відповів на питання від мешканців області про те, хто ремонтує та обслуговує мережі, які не належать компанії.
Повний запис відеотрансляції #СпитайПроСвітло можна подивитися тут.