Експерти почали роботу над брендом Київщини, жителів області запрошують долучитися
Київська облдержадміністрація ініціювала розробку бренду регіону. Експерти з Агенції туристичних ініціатив та студії дизайну «White Studio Design» вже почали працювати над цим. Проте долучитись до розробки проєкту може кожен бажаючий.
Про це сьогодні, 6 травня, повідомив очільник Київської облдержадміністрації Василь Володін.
«У сучасному суспільстві бренд потрібен кожному місту й області, які стрімко розвиваються і зацікавлені в розвитку туристичної індустрії та економічної сфери. Київщина прогресує. І ми не просто усвідомлюємо свої переваги, ми маємо на меті їх гідно презентувати. Саме тому в нас стартувала робота над створенням бренду. Це допоможе нам у якісній промоції нашого регіону в уже найближчій перспективі», – прокоментував Василь Володін.
Щоб долучитись до розробки бренду Київщини, потрібно надіслати свої пропозиції та мотиваційний лист на електронну адресу управління туризму облдержадміністрації tourism.gov.ua@gmail.com.
Зазначимо:
- до робочої групи з брендування ввійдуть представники сфери туризму, інвестори, потенційні туристи та жителі області;
- створення унікального бренду, айдентики та брендбуку Київської області сприятиме активній реалізації туристичного потенціалу. Серед ключового – формування репутації та позитивного іміджу регіону, зростання туристичної та інвестиційної привабливості громад, а також ріст внутрішнього та зовнішнього ринків туризму.
Повідомляє пресслужба Київської ОДА