Білоцерківська районна державна адміністрація
Київська область
Логотип Diia Державний Герб України
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

Ближче до клієнта: ДТЕК Київські регіональні електромережі розвиває дистанційні канали обслуговування

Дата: 18.02.2021 12:14
Кількість переглядів: 869

Фото без описуУ 2020 року спеціалісти ДТЕК Київські регіональні електромережі надали послуги понад трьом мільйонам клієнтів. Допомагали їм у цьому нові онлайн канали зв’язку. Минулого року в компанії з’явилися зручні сервіси, які клієнти можуть отримувати дистанційно через оновлений сайт компанії та через додаток у смартфоні. Вони дозволяють заощаджувати час, зберігати дистанцію та розв'язувати питання у декілька кліків. Крім того, компанія продовжує розвивати вже звичні канали для клієнтів, як то кол-центр.

У 2020 році завдяки дистанційним каналам обслуговування фахівці компанії проконсультували та надали послуг на 42% більше, ніж у попередній рік. Так, за 2020 рік спеціалісти компанії обробили більше ніж 2,8 млн телефонних дзвінків, понад 67 тисяч електронних листів та 23 тисячі клієнтів скористалися сторінкою компанії у Facebook. Зростання дистанційних консультацій пов’язано, насамперед, з карантинними обмеженнями, коли клієнти не виходячи з дому мають змогу отримати будь-яку необхідну інформацію, замовити послуги чи повідомити про відсутність світла. ДТЕК Київські регіональні електромережі продовжує розвивати дистанційні канали обслуговування для ефективної та безпечної комунікації з клієнтами.

«ДТЕК прагне стати еталоном клієнтоорієнтованості та запроваджує європейські стандарти обслуговування. Ми чуємо та розуміємо потреби наших клієнтів. Тож постійно працюємо над покращенням сервісу, який забезпечить зручність і простоту, можливість отримати більшість послуг онлайн та необхідну інформацію через зручні для наших клієнтів канали. Наразі найбільш популярним каналом зв’язку з компанією залишаються телефонні дзвінки. Запровадження нових дистанційних сервісів  сайту компанії, мобільного додатку «Мережі онлайн» та офіційної сторінки у Facebook – дозволяють нам розвантажити кол-центр і звільнити лінію для тих клієнтів, хто цього дійсно потребує, і для кого це єдиний канал зв’язку з компанією»,  зазначив генеральний директор ДТЕК Київські регіональні електромережі Віталій Шайда.

За словами очільника компанії, також завдяки впровадженню системи автоматичного меню IVR у кол-центрі в листопаді 2020 року50% клієнтів, що телефонували до кол-центру, отримали вирішення свого питання швидше та без спілкування з оператором. Йдеться про передачу показів лічильника, інформацію про планові та аварійні відключення, замовлення приєднань до електромереж та послуги щодо договорів, тощо.

Крім того, до кінця лютого 2021 року планується запуск чат-боту у Viber і Telegram, що дозволить з будь-якого гаджету передавати покази лічильника, повідомити про аварію, подати заявку на роботу з лічильником, дізнатися графік роботи Центрів обслуговування клієнтів, графік проведення планових та аварійних робіт та отримати відповіді на інші найпоширеніші питання.

У період карантину компанія радить клієнтам користуватися дистанційними сервісами: сайтом ДТЕК Київські регіональні електромережі, мобільним додатком «Мережі онлайн» та звертатись на сторінку ДТЕК Київські регіональні електромережі в Facebook.

На сайті компанії можна:

-                      передати покази приладів обліку без додаткової реєстрації. Для цього потрібно зайти у розділ «Передача показів лічильника». Далі обрати район, вказати особовий рахунок, кількість зон та ввести покази лічильника. Після – вказати номер телефону та натиснути опцію «Передати покази».

-                      подати заяву щодо обслуговування приладів обліку. За допомогою даної послуги клієнт може дистанційно обрати точну дату візиту фахівця для обслуговування лічильника: встановлення, заміну, ремонт або розпломбування чи опломбування. Аби скористатися сервісом дистанційно, клієнт має зайти на сайт ДТЕК Київські регіональні електромережі у розділ «Замовлення послуг на обслуговування приладу обліку», заповнити форму заяви та чекати підтвердження.

-                      подати заяви на приєднання та збільшення потужності. Кожен бажаючий може скористатися електронною формою на сайті, подати заявку на підключення або збільшення потужності, а також відстежувати статус її виконання.

Мобільний додаток «Мережі онлайн» доступний у AppStore та Google Play Market і дає змогу:

-                      передавати покази електролічильника;

-                      дізнаватися про планові та аварійні відключення електроенергії;

-                      замовляти обслуговування приладів обліку;

-                      повідомляти компанію про помічені дефекти на електроустановках в Київській області.

На сторінці ДТЕК Київські регіональні електромережі у Facebook клієнти можуть:

-                      отримати консультацію стосовно всіх сервісів та питань, які надає оператор системи розподілу;

-                      залишити заявку на обслуговування лічильника;

-                      передати покази лічильника;

-                      повідомити про відсутність світла.

Також для тих, хто не має змогу скористуватися онлайн-каналами комунікацій, у кол-центрі ДТЕК Київських регіональних електромереж діє 5 номерів телефону:

-                      (044)459-07-40;

-                      (099)495-70-40 (Vodafone);

-                      (093)495-70-40 (Lifecell);

-                      (067)495-70-40 (Київстар);

-                      0800 400740.

У телефонному режимі можна проконсультуватися з будь-яких питань електрозабезпечення, передати покази лічильника чи замовити послугу його обслуговування.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень