Білоцерківська районна державна адміністрація
Київська область
Логотип Diia Державний Герб України
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

ДТЕК Київські регіональні електромережі підключив два додаткові мобільні номери для звернень клієнтів

Дата: 24.11.2020 12:27
Кількість переглядів: 368

Фото без описуДТЕК Київські регіональні електромережі турбується про своїх клієнтів та розширює канали комунікації з компанією. Відтепер для вирішення питань, що пов’язані з роботою оператора системи розподілу клієнти можуть зателефонувати ще на два додаткові мобільні номери. Для абонентів оператора мобільного зв'язку Lifecell це номер (093)495-70-40, а для Vodafone(099)495-70-40.

Щомісяця кол-центр ДТЕК Київські регіональні електромережі обслуговує близько 100 тисяч дзвінків. Більшість запитів стосуються обліку електричної енергії та забезпечення електропостачання. Завдяки розширенню каналів зв`язку мобільними номерами, мешканці області зможуть економити не тільки час, а й гроші, адже дзвінки на єдиний міський київський номер для них тарифікуються як міжміські.

«Покращуючи клієнтський сервіс  ми орієнтуємося на потреби людей. Ми ставимо перед собою завдання збільшити кількість каналів взаємодії та підвищити їх зручність. Тому ми підключаємо ще додаткові нові телефонні лінії мобільних операторів, про які просили мешканці області. Оператори кол-центру працюють 24/7 та готові надати вичерпну відповідь на усі запитання клієнтів. Один фахівець відповідає мінімум на 160 звернень щодня. А з початку запровадження карантину оператори кол-центру обробили майже 700 тисяч дзвінків», зазначив генеральний директор ДТЕК Київські регіональні електромережі Віталій Шайда.

У телефонному режимі можна передати покази лічильника, подати заявку на його розпломбування, залишити заявку на ремонт, проконсультуватися з питань приєднання до електромереж та з усього спектру послуг, які надає ДТЕК Київські регіональні електромережі (оператор системи розподілу). Всі ці послуги тепер доступні і за новими мобільними номерами: (099)495-70-40 (Vodafone) та (093)495-70-40 (Lifecell). Стаціонарний номер кол-центру (044)459-07-40 та мобільний (067)495-70-40 (Київстар) працюватимуть в звичному режимі.

Клієнтам ДТЕК Київські регіональні електромережі доступне також онлайн обслуговування. В компанії можна замовити онлайн 50% сервісів. На офіційному сайті дистанційно обрати день візиту електромонтера для перевірки, параметризації чи ремонту лічильників. Послуга вже доступна для перших 11-ти районів. Працює сервіс подачі заяв для приєднань до електромереж ДТЕК Київські регіональні електромережі через систему онлайн на сайті компанії. Також можна передати покази лічильника через мобільний додаток «Мережі онлайн». Додаток доступний у AppStore та GooglePlayMarket. В мобільному додатку також можна дізнаватись про графік аварійних та планових робіт в електричних мережах та повідомляти компанію про помічені дефекти на електроустановках в Київській області.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень