Білоцерківська районна державна адміністрація
Київська область
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

Послуги мають бути якісними!

Дата: 20.10.2020 11:24
Кількість переглядів: 439

Останнім часом почастішали звернення громадян до Білоцерківської районної державної адміністрації з претензіями щодо якості послуг зв’язку, зокрема, роботи стаціонарного телефону, що надаються оператором ПАТ "Укртелеком". Здебільшого це стосується пільгових категорій населення району.

 

Як зазначила очільник Білоцерківської райдержадміністрації Людмила Мерзлюк, скарги на відсутність стаціонарного телефонного зв’язку, що надається «Укртелекомом», надходили практично у кожному населеному пункті під час робочих поїздок голови у громади району. Саме тому управлінню соціального  захисту населення було дане доручення детально вивчити ситуацію на місцях.

 

- Послуги мають бути якісними, - наголосила Людмила Мерзлюк, характеризуючи ситуацію. – Якщо держава гарантує пільгу, то ми, як представники влади на місцях, зобовязані реагувати на проблему, оскільки, на жаль, виникла ситуація, коли оператор вимагає плату за фактично не надану послугу.

 

Як зазначила начальник управління управління соціального захисту райдержадміністрації Валентина Бачинська, на виконання доручення голови райдержадміністрації працівниками управління було здійснено виїзну перевірку  якості надання послуг зв’язку особам, які отримують пільгу «Укртелекому» і проживають у селах Іванівка, Олійникова Слобода, Тарасівка, Йосипівка та в  місті Узин, для виявлення правомірності оплати  пільги з коштів місцевого бюджету. В ході перевірки було встановлено, що у 5 абонентів послуги Укртелекому були  відключені, про що було складено відповідні  акти. Наразі перевірки тривають.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень