Білоцерківська районна державна адміністрація
Київська область
Логотип Diia Державний Герб України
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

Електронна трудова книжка: роз'яснення Пенсійного фонду України

Дата: 12.06.2020 12:15
Кількість переглядів: 800

Фото без опису«Електронна трудова книжка» – ще один корисний сервіс Пенсійного фонду, який дає змогу громадянам дізнаватися детальну інформацію про свою трудову діяльність, а також про сплачені страхові внески.

Щоб передати скан-копії паперової трудової книжки до ПФУ для внесення даних до Реєстру застрахованих осіб, Вам потрібно зайти на портал Пенсійного фонду України (https:portal.pfu.gov.ua) за допомогою електронного цифрового підпису (ЕЦП) або авторизуватись на сайті вебпорталу за допомогою GovID-інтегрованої системи електронної ідентифікації.

Після натискання у правому верхньому куті поля «Вхід» оберіть спосіб входу (авторизуватись можна за допомогою ЕЦП або GovID).

Звичайні фізичні особи (працівники) мають обрати «Фізична особа», а роботодавці (як юридичні особи, так і ФОП) мають обрати «Юридична особа».

Після авторизації буде здійснено вхід до особистого кабінету на вебпорталі електронних послуг.

У розділі «Комунікації з ПФУ» оберіть сервіс «Надання скан-копій трудової книжки».

Перед внесенням скан-копій система видасть коротку інструкцію. Так, сканувати можна:

- або окрему кожну сторінку трудової книжки і зберегти у форматі JPG,

- або  відразу всі сторінки сформувати у один загальний файл у форматі PRF (розмір кожного файлу не повинен перевищувати 1 Мб).

Після натискання кнопки  «Продовжити» Ви перейдете у розділ завантаження.

Потім необхідно натиснути кнопку «Додати файл» та обрати заздалегідь підготовлені скан-копії трудової книжки.

Не забудьте поставити «галочку» про те, що даєте згоду на обробку персональних даних у спеціальному полі.

Натискаєте «Відправити до ПФУ» і копія Вашої трудової книжки буде передана до ПФУ.

Увага! Скан-копії  необхідно робити всіх заповнених сторінок трудової книжки у хронологічному порядку, мають відображати всі реквізити документа та безпосередньо самі записи, мають бути чіткі та придатні для сприйняття їх змісту.

Оцифрування відомостей про трудову діяльність працівника на підставі сканованих копій документів здійснюватиме відповідальна особа ПФУ шляхом доповнення персональної облікової картки в Реєстрі застрахованих осіб інформацією, наявною в завантажених сканованих копіях документів.

Роз'яснення щодо роботи сервісу "Надання сканкопій трудової книжки" можна переглянути ТУТ.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень