5 простих дистанційних сервісів передачі показів електролічильника
У Київській області розпочався другий етап пом'якшення карантину, проте центри обслуговування клієнтів поки що залишаються закритими для очного прийому. Між тим, ДТЕК як відповідальна та надійна компанія, що піклується про здоров'я своїх клієнтів і працівників, забезпечила споживачам можливість швидко та зручно передати покази електролічильника, скориставшись дистанційними каналами.
Компанія пропонує своїм клієнтам, не виходячи із дому, уникаючи скупчення людей і спілкування з контролером або фахівцем у центрі обслуговування клієнтів, передати покази лічильника одним з п’яти зручних способів:
- за допомогою особистої сторінки для побутового споживача;
- через чат-боти Viber чи Telegram. Інструкція про те, як правильно скористатися ботами розміщено за посиланням.
- відправити SMS на номер (067)239 72 38;
- написати листа на електронну пошту KOE-ORDER@koe.vsei.ua ;
- зателефонувати до кол-центру за номерами (044) 459 07 40, (067) 495 70 40. Передати покази також можна, без з’єднання з оператором, у автоматичному режимі – залишивши голосове повідомлення. Щоб залишити голосове повідомлення, необхідно зателефонувавши до кол-центру обрати меню самообслуговування натиснувши «1» - «Меню самообслуговування», далі «4» - «Прийом пропозицій» та «1» - «Залишити усне повідомлення». Залишаючи повідомлення, потрібно чітко зазначати адресу або особовий рахунок, контактний номер телефону та суть вашого звернення.
Коротка інструкція про те, як правильно передавати покази лічильника розміщено на сайті компанії.
Нагадуємо: фіксувати покази лічильника мешканцям області потрібно щомісяця в останній день місяця та повідомити їх впродовж трьох днів.
Як повідомлялося раніше, за останні 2 місяці клієнти звернулися в компанію через дистанційні сервіси 372 тисячі разів, з них 360 тисяч раз – по телефону. Крім того, ми отримали 9669 листів на електронну пошту, а через сторінку у Facebook до нас звернулися 1706 раз.