Білоцерківська районна державна адміністрація
Київська область, Білоцерківський район
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

Відбулася сесія районної ради

Дата: 20.12.2019 14:43
Кількість переглядів: 204

20 грудня сесійна зала Білоцерківської районної ради зібрала 26 депутатів. Відбулося  пленарне засідання 37 сесії Білоцерківської районної ради VII скликання під головуванням голови ради Володимира Шевченка. Розпочали засідання з хвилини мовчання, якою вшанували пам’ять загиблих захисників України. Традиційно привітали іменників, чиї дні народження припали на міжсесійний період та відзначили грамотами Київської обласної ради депутатів Олександра Махиню, Ольгу Барбашову та  голову правління районного споживчого товариства Віктора Москалюка.

Потім депутати приступили до розгляду питань, які винесені на засідання сесії. Спочатку розглянули заяви депутатів районної ради сьомого скликання - голови бюджетної комісії Тарасова О.В. та Щербака В.В.  про дострокове припинення повноважень та задовольнили їх прохання.

Далі, на розгляд пленарного засідання  в.о.начальника управління фінансів Людмила Мерзлюк представила    проект районного бюджету Білоцерківського району на 2020 рік. Посадовець вказала, що при складані проекту районного бюджету на 2020 рік враховано у першочерговому порядку потребу в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати, та проведення розрахунків за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги зв’язку, які споживаються бюджетними установами. Також при розрахунку обсягу видатків враховано надання районному бюджету з державного бюджету основних трансфертів, передбачених статтею 98 Бюджетного кодексу України.

Обсяг освітньої субвенції з державного бюджету визначено на основні формули, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 №1088, яка враховує нормативну наповнюваність класів. Загальний обсяг освітньої субвенції на 2020 рік обраховано виходячи з розрахункової кількості ставок педагогічних працівників, визначеної, зокрема на підставі навчального навантаження та нормативної наповнюваності класів, а також середньої зарплати вчителя в умовах 2020 року. У загальному обсязі освітньої субвенції враховано видатки на зростання соціальних стандартів та контингенту учнів, що здобувають загальну середню освіту.

Як і у 2019 році, у наступному бюджетному періоді кошти освітньої субвенції спрямовуватимуться виключно на оплату праці з нарахуваннями педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої освіти державної та комунальної власності в частині забезпечення видатків на здобуття повної загальної середньої освіти, інклюзивно-ресурсних центрів;

Обсяг медичної субвенції з державного бюджету визначено відповідно до формули розподілу обсягу медичної субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам та передбачена на 1 квартал 2020 року.

У загальному обсязі медичної субвенції враховано цільові видатки на І квартал 2020 року на лікування хворих на цукровий і нецукровий діабет, на лікування хворих на хронічну ниркову недостатність методом гемодіалізу та на виплату щомісячної державної допомоги ВІЛ-інфікованим дітям.

Тож доходи районного бюджету на 2020 рік визначені в сумі 179,6 млн. грн., в тому числі: по загальному фонду – 178,7 млн. грн., по спеціальному фонду 0,9  млн. грн..

Власні доходи становлять 104,6 млн. грн., в тому числі: по загальному фонду – 103,7 млн. грн., по спеціальному фонду – 0,9 млн. грн.

В цілому ресурс районного бюджету по загальному фонду на 2020 рік в порівнянні з затвердженим бюджетом на 2019 рік зменшується на 131,5 млн. грн, або на 42,4 %, в тому числі:

- податкові надходження збільшуються на 19,1 млн. грн.,(+23,5%),

- дотація на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я  зменшується на 4,5 млн. грн.,  (-50,6%),

- субвенції з державного бюджету на соціальний захист населення у бюджеті на 2019 рік  становили 133,6 млн. грн.,  у проекті  бюджету на 2020 рік доходи не заплановано,

- освітня субвенція збільшується на 8,2 млн. грн., (+15,8%),

- медична субвенція зменшується на 12,7 млн. грн., (-73%),

Фінансування первинної медичної допомоги буде здійснюватися через окрему бюджетну програму з державного бюджету.

Щодо видатків, то в проекті районного бюджету на 2020 рік враховано обсяг додаткової дотації на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я, яке надається обласним бюджетом в сумі 4,4 млн. грн.

Проектом районного бюджету на 2020 рік передбачені видатки в сумі 178,8 млн. грн., в тому числі обсяг реверсної дотації в сумі 8,4 млн. грн.

По галузям соціальної сфери проектом районного бюджету на 2020 рік передбачені наступні видатки:

  • на соціальний захист – 7,2 млн.грн, що на 132,7 млн. грн.,  менше за попередній рік;
  • на освіту – 114,3 млн.грн , 123% до затверджених показників 2019 року, (+21,4 млн. грн..);
  • на охорону здоров’я – 25,3 млн.грн , зменшення видатків на 54,7%, до затверджених показників 2019 року, (-20,6 млн. грн..) відбулося: так,  як медична субвенція з державного бюджету  запланова на І квартал, доступні ліки передані до державного бюджету. Фінансування КНП « Центральна районна лікарня»  та КНП «ЦПМСДБЦР»(медичний центр) проводитиметься за рахунок програм з розвитку та  фінансової підтримки  медичних установ ;
  • на культуру – 13,7 млн. грн., 139,4%, до затверджених показників 2019 року, (+3,9 млн. грн..);
  • на фізичну культуру та спорт – 1,4 млн. грн.., 156% до затверджених показників 2019 року, (+0,5 млн. грн..).
  • державне управління – 3,3 млн.грн, 100% до затверджених показників 2019 року
  • міжбюджетні странсферти становлять — 1,9 млн.грн.
  • на реалізацію районних програм — 3,1 млн.грн.

На заробітну плату з нарахуваннями працівникам бюджетної сфери передбачено 131,0 млн. грн., що на 28,6 млн.грн, або  128,0%  більше до планових показників попереднього року (102,4 млн. грн.). На енергоносії передбачено14,5 млн.грн, що на 4,0 млн.грн., або 138% більше  до планових показників попереднього року (10,5 млн.грн) .

Депутати заслухали інформацію про хід виконання районної цільової комплексної Програми профілактики та протидії злочинності у Білоцерківському районі на 2018-2020 роки «Безпечна Білоцерківщина», про яку доповіла Світлана Корнійчук, головний спеціаліст з питань взаємодії з правоохоронними органами та протидії проявам корупції апарату Білоцерківської районної державної адміністрації, затвердили районну Програми розвитку та підтримки Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги Білоцерківського району» Білоцерківської районної ради на 2020-2021 роки, яку презентував Іван Ровенко, директор Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги Білоцерківського району» Білоцерківської районної ради, внесли доповнення до районної Програми розвитку та підтримки Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги Білоцерківського району» Білоцерківської районної ради на 2018-2019 роки, затвердили  програму з управління комунальним майном у Білоцерківському районі на 2020 рік, яку представила Наталія Шабельна, заступник начальника відділу з управління комунальним майном  Білоцерківської районної ради. Крім того, Наталія Миколаївна представила для затвердження Положення про діяльність аукціонної комісії для продажу об’єктів малої приватизації, що належать до спільної комунальної власності територіальних громад Білоцерківського району, про надання дозволу на списання майна, що обліковується на балансі комунального некомерційного підприємства Білоцерківської районної ради «Білоцерківська центральна районна лікарня», представила матеріали про передачу комунального майна на баланс Білоцерківського районного територіального центру надання соціальних послуг, озвучила перелік об’єктів спільної комунальної власності територіальних громад Білоцерківського району, що підлягають приватизації у  2020 році.

Заслухали інформацію про хід виконання Програми підтримки заходів мобілізаційної підготовки місцевого значення на 2018-2020 роки.

Валентина Бачинська, начальник управління соціального захисту населення Білоцерківської районної державної адміністрації довела усім присутнім про зміни до Білоцерківської районної комплексної Програми «Турбота» на 2016-2020 роки, та виразила занепокоєння щодо можливого заблокування рахунків управління соціального захисту за невиконання судових рішень по виплатам пільгових категорій жителів Узинської ОТГ.

Далі було затверджено план роботи та витрати на утримання Білоцерківської районної ради та виконавчого апарату на 2020 рік.

Депутати також підтримали Звернення Білоцерківської районної ради до Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України щодо недопущення скасування мораторію на продаж землі сільськогосподарського призначення та звернення Білоцерківської районної ради до Президента України Володимира Зеленського, голови Верховної Ради України Дмитра Разумкова, Прем’єр-міністра України Олексія Гончарука щодо спрощеної системи оподаткування.  Нижче публікуємо тексти звернень. 

Звернення до Президента України, Верховної Ради України, Кабінету міністрів України щодо недопущення скасування мораторію на продаж землі сільськогосподарського призначення

 В депутатів Білоцерківської районної ради викликає занепокоєння ініціатива Уряду щодо зняття мораторію на продаж земель сільськогосподарського призначення та запровадження ринку землі.

Заборону на продаж земель сільськогосподарського призначення було запроваджено в Україні ще у 2001 році з метою, зокрема, забезпечення нормативного врегулювання земельних відносин та створення інфраструктури ринку землі. З того часу парламент його регулярно продовжував. У грудні 2018 року Верховна Рада України продовжила мораторій на продаж земель сільськогосподарського призначення до 1 січня 2020 року.

Сільськогосподарська земля – це не просто джерело інвестицій, а єдиний стратегічний ресурс нації, який не підлягає відтворенню і від якого залежить продуктова безпека та геоекономічна роль України у світі. Нашій державі належить значна частина світових запасів чорноземів, вартість яких в умовах постійного зростання дефіциту продовольства на глобальному рівні важко переоцінити.

Вважаємо, що перш ніж приймати таке доленосне рішення, необхідно провести повну інвентаризацію земель та внести їх до реєстраційної бази в державному земельному кадастрі, організувати широке публічне обговорення покрокового запровадження прозорого й цивілізованого обігу земель.

Крім того, сьогодні відсутні ринкові механізми, які повинні допомогти у формуванні ціни на землю, а також порядок реалізації програми пільгових кредитів для українських сільськогосподарських товаровиробників, в т.ч. і для малих фермерських господарств.

З огляду на наведене, депутати Білоцерківської районної ради, звертається до Вас із проханням вжити заходів щодо недопущення швидкого відкриття в Україні ринку землі сільськогосподарського призначення та просимо:

1. Продовжити мораторій на продаж земель сільськогосподарського призначення.

2. Розпочати широке публічне обговорення щодо впровадження ринку землі сільськогосподарського призначення.

3. Винести питання щодо зняття мораторію на землі сільськогосподарського призначення на всеукраїнський референдум.

 

Звернення Білоцерківської районної ради до Президента України Володимира Зеленського, голови Верховної Ради України Дмитра Разумкова, Прем’єр-міністра України Олексія Гончарука

Прийняті Верховною Радою України у вересні 2019 року за скороченою процедурою Закон України «Про внесення змін до «Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» та інших законів України щодо детінізації  розрахунків у сфері торгівлі та послуг» та Закон України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо детінізації  розрахунків у сфері торгівлі і послуг» значно погіршують умови ведення підприємницької діяльності фізичними особами – підприємцями, що використовують 2, 3 та 4 групи спрощеної системи оподаткування.

В умовах відсутності реформи податкових та інших контролюючих органів і ефективних запобіжників недопущення порушення прав суб’єктів підприємницької діяльності, малий бізнес є беззахистним щодо тиску з їх боку. Фактично, прийняті закони лише розширюють можливості для контролюючих органів,  надають широке поле для корупції та здирництва.

Одночасно, суттєво збільшуються  витрати підприємців на придбання, запровадження та забезпечення функціонування реєстраторів розрахункових операцій, касової дисципліни, обліку та звітності. Всі витрати будуть закладені в собівартість товару. Як наслідок – прогнозований ріст відпускних цін, що створить умови для ліквідації конкуренції на ринку.

Прийняті закони, фактично, ліквідовують спрощену систему оподаткування, ведуть до закриття дрібних бізнесів, змушують малий  бізнес до переходу в тінь, збільшують потік трудової міграції з України. Це призведе до значних втрат місцевих бюджетів та Пенсійного фонду України.

Водночас, прийняті закони призведуть до зростання корупції й соціальної напруги у суспільстві,  знищення духу підприємництва та віри в стабільність відносин між державою та підприємцями.

Враховуючи це, ми, депутати Білоцерківської районної ради:

1.Підтримуємо внесення до Верховної Ради України проекту Закону України про скасування Закону України «Про внесення змін до «Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» та інших законів України щодо детінізації  розрахунків у сфері торгівлі та послуг» та проект Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо детінізації  розрахунків у сфері торгівлі і послуг»;

2.Звертаємося до депутатів Верховної Ради України та Президента України щодо внесення зазначеного вище проекту закону до Верховної Ради України як першочергового;

3.Звертаємося  до депутатів Верховної  Ради України з вимогою розробити та прийняти Закон про внесення змін до Податкового кодексу України щодо спрощеної системи оподаткування, яка б враховувала інтереси та особливості  малого та середнього підприємництва. Ці зміни повинні розроблятися спільно з представниками МСБ та бути спрямовані на зростання добробуту населення, наповнення місцевих бюджетів, замість потурання побажанням олігархів та монополістів.

4.Звертаємося до Президента України та Верховної Ради України з вимогою негайно розпочати реформу ДПС, метою якої є трансформація  цього органу з репресивно-карального в новий консультаційно-дорадчий орган, що буде стояти на варті інтересів Держави та народу. 

За матеріалами http://www.bcrada.gov.ua/ 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень