У пріоритеті – робота зі зверненнями громадян
Вже кілька місяців на території Київської області діє унікальна система комунікації між владою та громадянами, здатна локально виявляти та у максимально скорочений термін вирішувати проблеми, з якими звертаються мешканці того чи іншого регіону Київщини –UVAGA.UA.
Принцип роботи системи полягає у її відкритості та доступності. Кожен громадянин, скориставшись Інтернетом, може зайти за вказаною адресою та залишити звернення, зазначивши проблему, яка, на його думку, потребує негайного вирішення і втручання влади.
Робота зі зверненнями громадян, зареєстрованими в системі UVAGA.UA по Білоцерківському районі, перебуває під постійним контролем голови Білоцерківської райдержадміністрації Геннадія Джегура.
11 вересня голова адміністрації провів робочу нараду за участю заступника голови адміністрації Володимира Толочка, керівника апарату адміністрації Ольги Кучер, начальника міськрайонного управління Держгеокадастру у Білоцерківському районі та м. Біла Церква Михайла Борозинця, керівника відділу містобудування, архітектури та розвитку інфраструктури Вадима Бублія, в.о. начальника відділу житлово-комунального господарства та будівництва Ганни Петрашевської, на якій обговорили стан виконання звернень, зареєстрованих в системі UVAGA.UA, та визначили можливі шляхи вирішення проблемних питань. Наразі зафіксовано 32 звернення, які стосуються району, 6 з них - вирішено, решта знаходяться на стадії виконання.
За результатами наради голова адміністрації дав відповідні доручення, спрямовані на підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян.