Білоцерківська ОДПІ – реалізація прав громадян на звернення
Дата: 23.07.2018 14:55
Кількість переглядів: 530
За січень – червень поточного року до Білоцерківської ОДПІ надійшло 57 звернень від громадян. У зверненнях порушували питання:
- щодо реєстрації та обліку платників податків податків (32 відс.);
- загальнодержавних податків (32 відс.);
- контрольно - перевірочної роботи (20 відс.);
- місцевих податків (2 відс.);
- єдиного соціального внеску (2 відс.);
- інформування про ухилення від сплати податків (4 відс.);
- податкової звітності (6 відс.);
- праці і заробітної плати (2 відс.).
Під час особистого прийому громадян керівництвом Білоцерківської ОДПІ були надані роз’яснення в усній формі по наступних категоріях:
- щодо податкової звітності (43 відс.);
- контрольно-перевірочної роботи (43 відс.);
- реєстрації та обліку платників податків (14 відс.).
Також, відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» за звітний період розглянуто 34 запити на отримання публічної інформації та надано вичерпну інформацію у визначений законодавством термін.
Білоцерківська ОДПІ