Аналіз звернень громадян до Білоцерківської ОДПІ
За 7 місяців поточного року до Білоцерківської ОДПІ надійшло 57 звернень від громадян. Основні теми звернень, це реєстрація та облік платників податків (32 відс.), сплата загальнодержавних податків (32 відс.), контрольно - перевірочна робота (20 відс.).
Крім того, у зверненнях порушувались питання щодо ухилення від сплати податків, податкової звітності, єдиного соціального внеску, місцевих податків.
Під час особистого прийому громадян керівництвом Білоцерківської ОДПІ надані роз’яснення в усній формі по питаннях податкової звітності, контрольно-перевірочної роботи та реєстрації та обліку платників податків.
За звітний період, відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» надано вичерпну інформацію на 35 запитів.
Білоцерківська ОДПІ