У центрі уваги – функціонування об’єктів критичної інфраструктури і забезпечення якісною освітою дітей
Начальник Білоцерківської РВА Ірина Старенька здійснила робочу поїздку у Тетіївську міську територіальну громаду, під час якої зустрілася з керівниками закладів освіти, обговорила з головою громади Богданом Балагурою стан захисту об’єктів критичної інфраструктури та підготовку до осінньо-зимового періоду в умовах енергетичної кризи і взяла участь у роботі двадцять восьмої сесії Тетіївської міської ради.
До порядку денного сесійного засідання було внесено низку питань, які стосувалися бюджетної сфери, управління комунальним майном та земельних відносин. Всі вони були розглянуті на засіданнях постійних комісій і затверджені у сесійній залі.
Найбільшої гостроти серед депутатів викликало обговорення питання щодо оптимізації мережі загальноосвітніх навчальних закладів, яке наразі є одним із нагальних завдань, що стоять перед органами місцевого самоврядування.
- Це надзвичайно непопулярна тема – закриття шкіл. Проте не потрібно на ній заробляти політичні бонуси, - зазначила начальник Білоцерківської РВА Ірина Старенька, виступаючи у сесійній залі. – Необхідно підтримувати питання оптимізації шкіл з однієї простої причини. І мова йде не про економію коштів, хоча, дійсно, функціонування таких закладів освіти не відповідає жодній економічній формулі. Мова про інше – якість отриманих знань. Наскільки глибокі знання може дати учневі вчитель, який викладає кілька предметів, не маючи при цьому фахової освіти? Проведені дослідження доводять, що діти, які навчаються в маленьких сільських школах, значно відстають у своїх результатах навчання від однолітків, які навчаються у великих школах, в тому числі й опорних. Тому сьогодні потрібно думати про майбутнє учнів, яких ви своїм рішення можете позбавити перспективи отримати належні знання.
За результатами обговорення більшість представників депутатського корпусу, розуміючи важливість надання підростаючому поколінню якісної освіти, підтримала раціональну пропозицію щодо оптимізації та реорганізації малокомплектних шкіл і утворення опорних навчальних закладів, до яких будуть довозити учнів шкільними автобусами.