Куди звертатися, якщо у вас виникли питання про декларування?
Кампанія декларування лише почалася, але багато хто з суб’єктів декларування уже почав заповнювати декларацію.
Для того, щоб ви могли заповнити декларацію легко та швидко, скористайтеся одним із таких сервісів:
• роз’яснення у Базі знань НАЗК. Там ви можете знайти відповіді на більш ніж 200 поширених питань декларантів: від «Якого типу декларацію мені потрібно подати?» до «Як декларувати подарунки?». Крім того, у базі знань є зручний пошук за ключовим словом:
https://wiki.nazk.gov.ua/category/deklaruvannya/;
• особиста зустріч з антикорупційним уповноваженим в установі, де ви працюєте. Контакти уповноважених можна знайти на Антикорупційному порталі НАЗК: https://antycorportal.nazk.gov.ua/map/#/;
• електронна пошта НАЗК: info@nazk.gov.ua;
• Telegram-канал НАЗК: https://t.me/NAZK_gov_ua;
• онлайн-допомога у Реєстрі декларацій. Для цього просто натисність кнопку “допомога онлайн” у правій частині екрану під час роботи із Реєстром декларацій.
Що робити, якщо у вас все ж залишилися питання щодо подання декларації?
Тоді зверніться за консультацією до фахівців Контакт-центру НАЗК за телефоном +38(044) 200–06–94. Зателефонувавши до Контакт-центру НАЗК, прослухайте автоматичне повідомлення та оберіть між напрямками допомоги, якої ви потребуєте. Після чого дочекайтеся з’єднання з оператором.
Ви також можете зателефонувати до Контакт-центру НАЗК з будь-якими питаннями, що стосуються юрисдикції НАЗК. Контакт-центр працює в робочі дні з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 18:00.
Нагадуємо, що кампанія декларування триває до 31 березня 2022 року включно.
Важливо пам’ятати! Необхідно вказати в декларації належне вам та членам вашої сім’ї майно (на праві власності чи користування), а також його вартість. Якщо така інформація не вказана, НАЗК може виявити це завдяки ІТ-інструментам, після чого може розпочати перевірку вашої декларації.