ДТЕК Київські регіональні електромережі нагадує клієнтам про необхідність щомісяця передавати покази лічильника: допоможе в цьому чат-бот
ДТЕК Київські регіональні електромережі створив для клієнтів зручні та прості дистанційні сервіси. Більшість клієнтів області вже користуються перевагами онлайн-сервісів. Понад 15 тисяч громадян передали покази лічильника через новий чат-бот у Viber та Telegram. Спеціалісти компанії пропонують усім своїм клієнтам передавати покази за допомогою чат-боту та переконатись у його перевагах.
Якщо ви ще не користуєтеся цим зручним та сучасним сервісом, нагадуємо, як це зробити. Для того, щоб почати користуватися послугами чат-боту, необхідно:
1. У Telegram чи Viber у пошуку ввести «ДТЕК Київські регіональні електромережі»;
2. Слідуючи за підказками меню, отримати або передати необхідну інформацію.
Ідентифікація користувачів чат-бота відбувається за допомогою номера особового рахунку клієнтів ДТЕК Київські регіональні електромережі (починається на 2ххххххх).
Якщо клієнт не знає номеру особового рахунку, його можливо дізнатися зателефонувавши до кол-центру компанії або написати в приватні повідомлення на сторінці у Facebook. там же можна й переглянути коротке відео про те, як передавати покази лічильника за допомогою чат-боту.