Впродовж ІV кварталу райдержадміністрацією було розглянуто 123 звернення громадян
Під час оперативної наради у голови райдержадміністрації серед низки важливих питань було розглянуто стан роботи зі зверненнями громадян, які надійшли до Білоцерківської РДА.
Як проінформувала начальник відділу загально-організаційної роботи та управління персоналом райдержадміністрації Альона Максимченко, протягом жовтня-грудня 2020 року до райдержадміністрації надійшло 26 письмових та усних звернень, які стосувалися вирішення питання землекористування в сільській місцевості, виділення земельних ділянок та земельних паїв у натурі, одержання майнових паїв, надання матеріальної допомоги на лікування та вирішення соціально-побутових питань, надання пільг, благоустрою населених пунктів, ремонту та будівництва доріг, санітарного стану населених пунктів, екології тощо.
Також, 97 звернень надійшло до райдержадміністрації протягом ІV кварталу 2020 року з Регіонального контактного центру Київської області. Звернення стосувалися соціального захисту населення, здебільшого - нарахування та призначення субсидій.
Переважна більшість звернень була вирішена позитивно. Якщо ж вирішення проблеми, піднятої громадянами, виходить за межі компетенції райдержадміністрації, то запитувач отримав відповідні роз’яснення з даного питання.
- Всі відділи, управління та служби райдержадміністрації і надалі з усією відповідальністю повинні своєчасно реагувати на звернення громадян, - наголосила голова адміністрації Людмила Мерзлюк, звертаючись до учасників наради, та зазначила, що наразі, в період карантину, всі прийоми громадян обмежено, тому до зняття карантинних обмежень все спілкування зводиться до режиму онлайн або ж шляхом письмових запитів-відповідей.