Білоцерківська районна державна адміністрація
Київська область, Білоцерківський район
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

Якими будуть поштові послуги для сільських жителів?

Дата: 09.10.2020 11:46
Кількість переглядів: 1388

 

З 1 жовтня 2020 року у селах Білоцерківщини з населенням до 2000 осіб перестали працювати стаціонарні відділення «Укрпошти».  Це викликало хвилю непорозуміння, а як наслідок – і негативу серед мешканців району. Чому закрили поштові відділення і як надалі будуть надаватися послуги населенню? Такі запитання голові Білоцерківської районної державної адміністрації Людмилі Мерзлюк  ставили ледь не у кожному населеному пункті.  Аби зрозуміти стан справ і перспективи надання якісних поштових послуг жителям Білоцерківщини, керівник  району зустрілася з начальником центру поштового зв’язку м. Біла Церква Майєю Цигрик.

 

Як повідомила головний представник «Укрпошти» у нашому регіоні, зміни, які наразі відбуваються, є плановими і покликані підвищити якість надання поштових послуг населенню. У переважній більшості сільські стаціонарні відділення «Укрпошти» були нерентабельними, а громадяни похилого віку і з проблемним здоров’ям не завжди могли туди добратися.  Тому було прийняте рішення застосувати міжнародний досвід і запровадити пересувні відділення поштового зв’язку (ПВПЗ). Відтепер не люди йдуть у поштове відділення, а спеціальні пересувні бригади їхатимуть до них, аби надати послугу.

 

Такі поштові бригади, як пілотний проєкт у межах реформування "Укрпошти", працюють уже два роки  на Чернігівщині. Зрозуміло, що спочатку, як і у нас, новації були сприйняті з осторогою, проте проєкт повністю виправдав себе  і цьогоріч ще 6 областей, серед яких і Київська, долучилися до реформи.

 

Як працюватимуть пересувні відділення поштового зв’язку? Бригада у складі трьох працівників: начальника, листоноші і водія на спеціально обладнаному автомобілі за сталим графіком будуть працювати від 2 до 4 годин (в залежності від кількості населення) у всіх  населених пунктах району. Навіть тих, де ніколи не було стаціонарного відділення. Начальник бригади за погодженням з головою сільської ради, а в подальшому – зі старостою, прийматиме відвідувачів у спеціально відведеному приміщенні (це може бути колишнє відділення «Укрпошти» або будь-яка інша кімната) і надаватиме весь спектр послуг, а листоноша і водій у цей час розвозитимуть адресатам листи, посилки й бандеролі, газети та журнали, пенсію тощо. При цьому вони матимуть можливість приймати комунальні платежі на дому.

 

Загалом пересувні відділення поштового зв’язку будуть надавати такі послуги:

- приймання й видача листів, бандеролей, посилок до 30 кг, міжнародних відправлень;

- оплата комунальних послуг, виплата пенсій, соцдопомог, поповнення рахунку мобільного телефону, оплата платежів за кредитами, приймання й виплата поштових переказів, страхування та інші платежі;

- продаж поштової продукції (конверти, марки, пакування);

- передплата й доставка періодики;

- доставка рахунків, рекламної та/або інформаційної продукції;

- доставка ліків, продаж товарів (бакалія, побутова хімія, одяг тощо).

Таким чином 100% сучасних послуг стануть доступними навіть у найвіддаленіших куточках району.

 

Звичайно, що реформа «Укрпошти», як і будь-які зміни, стикається із певним спротивом. За словами Майї Цигрик, підтримка є там, де сільські голови розуміють і допомагають, роз’яснюючи людям сутність змін. Проте проблем поки що чимало. У першу чергу – з невідповідністю адрес. На переконання начальника центру поштового зв’язку, це недоопрацювання місцевої влади. Як бригаді вчасно доставити кореспонденцію або платіжну квитанцію, якщо вулиці й будинки не мають вивісок, або ж зберігають старі назви чи неіснуючу нумерацію? Ситуацію ускладнює ще й той факт, що значна частина колишніх працівників поштових відділень (а вони, як правило, були місцеві) відмовилися працювати у новій структурі, а іногороднім працівникам орієнтуватися без правильних адрес складно. Проте Майя Цигрик вірить в те, що найближчим часом всі проблемні питання вирішаться і жителі Білоцерківщини будуть задоволені діяльністю пересувних відділень поштового зв’язку.

 

На запитання Людмили Мерзлюк: «Як діяти, якщо жителі сіл будуть невдоволені якістю наданих послуг?», начальник центру поштового зв’язку відповіла, що на кожному автомобілі ПВПЗ вказано номер телефону «гарячої лінії», зателефонувавши за яким споживачі зможуть залишити звернення.

 

Отож сподіваємося, що реформа «Укрпошти» невдовзі дасть позитивні результати і жителі Білоцерківського району радітимуть запровадженим змінам.

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень