«Обмеження реклами тютюнових виробів в Україні»
Реклама цигарок та спиртного згубно впливає на молодь і не тільки, яскраві зображення та гучні заклики зіграли не останню роль у загляданні у чарку та бажанні затягнутися.
У статті 22 Закону України "Про рекламу" зазначено, що розміщення реклами тютюнових виробів забороняється:
- на радіо, телебаченні та інших засобах масової інформації;
- у наукових, довідкових та літературно-художніх виданнях;
- засобами внутрішньої та зовнішньої реклами;
- на транспорті та у місцях проведення масових заходів;
- у мережі Інтернет, крім веб-сайтів, призначених для повнолітніх осіб, обов'язковою умовою доступу до яких є попередня ідентифікація віку користувачів.
Окрім того, реклама тютюнових виробів забороняється, якщо:
- використовує у якості моделей осіб віком до 18 років;
- містить зображення процесу паління;
- розташовується ближче 300 метрів прямої видимості від ДНЗ та закладів, в яких навчаються діти віком до 18 років;
- формує думку, що паління є важливим фактором у досягненні успіху в спортивній/соціальній/сексуальній сферах;
- формує думку, що паління тютюнових виробів має лікувальні/заспокійливі властивості або містить зображення лікарів;
- заохочує до паління або негативно розцінює факт утримування від паління;
- створює враження, що більшість людей палить.
Білоцерківське районне управління Головного управління
Держпродспоживслужби в Київській області