Декларування доходів громадянами
Головне управління ДФС у Київській області нагадує жителям Київщини, що до 02 травня 2018 року триває кампанія декларування доходів громадян, яка стартувала 01 січня 2018 року. Якщо протягом 2017 року Ви отримали доходи, з яких не були сплачені податки, Вам необхідно потурбуватись про своєчасне подання річної податкової декларації. З 1 січня 2018 року декларація про майновий стан і доходи подається за новою формою, яка затверджена наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 №556 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 02 жовтня 2015 року № 859».
Бланки декларацій безоплатно надаються контролюючими органами платникам на їх запит, також їх можна самостійно роздрукувати, використавши офіційний сайт ДФС України:https://sfs.gov.ua/fizichnim-osobam/podannya-deklaratsii-pro-/forma-deklaratsii/. Інструкція щодо заповнення податкової декларації про майновий стан і доходи затверджена наказом Міністерства фінансів України від 02.10.2015року №859 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 06червня 2017 року № 556). Зазначена інструкція розміщена на офіційному сайті ДФС України за посиланням:https://sfs.gov.ua/fizichnim-osobam/podannya-deklaratsii-pro-/forma-deklaratsii/.
У разі необхідності платники зможуть отримати безкоштовні консультації і допомогу в заповненні податкової декларації в податкових інспекціях. Заповнити та подати декларацію можна безпосередньо в податковій інспекції за місцем своєї реєстрації (місцем проживання) – особисто платником податків або уповноваженою на це особою.
Разом з цим, за вибором платника податків, декларацію також можна подати:
– надіслати поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення не пізніше ніж за п’ять днів до закінчення граничного строку подання;
– в електронній формі засобами електронного зв’язку з дотриманням умови щодо реєстрації електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП) не пізніше закінчення останньої години дня, в якому спливає граничний строк подання.
Для зручності платників податків на офіційному веб-порталі ДФС створено електронний сервіс ДФС: „Електронний кабінет” за посиланням: https://cabinet.sfs.gov.ua/. В Електронному кабінеті реалізована можливість підготувати, заповнити,зберегти, роздрукувати та надіслати до органів фіскальної служби податкову декларацію про майновий стан і доходив електронному вигляді.
Крім того, в Електронному кабінеті фізичні особи можуть сформувати запити для отримання інформації (виключно про себе) щодо сум виплачених доходів та утриманих податків.
Після обробки запиту на електронну адресу фізичної особи – платника податків направляється файл-відповідь, який містить відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків.
Для цього необхідно отримати ЕЦП. Безкоштовно отримати ЕЦП можна в акредитованому центрі сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі – АЦСК ІДД). Інформація щодо режиму роботи, перелік представництв АЦСК ІДД, форми реєстраційних документів, заяв на блокування, скасування та поновлення посиленого сертифікату відкритого ключа, зразки їх заповнення розміщені на веб-сайті АЦСК ІДД (www.acskidd.gov.ua).
У Київській області можна отримати посилені сертифікати відкритих ключів у 2 пунктах реєстрації користувачів АЦСК ІДД, що розміщені за адресами:
– м. Київ, вул.Народного ополчення, буд. 5А,приміщення ЦОП, каб. 23, тел.: (044) 200-37-61;
– м. Біла Церква, бул.Олександрівський, буд.12, приміщення ЦОП, тел.: (04563) 9-14-87.
Довідково:
Електронний кабiнет – це інформаційно-телекомунікаційна система, створена для забезпечення реалізації платниками податків та державними органами своїх прав та обов’язків, визначених Податковим Кодексом України, в електронному вигляді. Користувачі електронного кабiнету отримують доступ до порталу, робота з яким здійснюється через мережу Internet та не вимагає використання чи встановлення будь-якого додаткового програмного забезпечення.
ГУ ДФС у Київській області