Комунікація євроінтеграції критично важлива для ефективності реформ в Україні, – Іванна Климпуш-Цинцадзе в Одесі
Покращення інформування громадян задля підвищення їхньої обізнаності у євроінтеграційних процесах є критично важливим для ефективності реформ, які відбуваються в Україні. Про це Віце-прем’єр-міністр з питань європейської та євроатлантичної інтеграції України Іванна Климпуш-Цинцадзе заявила в Одесі під час регіональної конференції в рамках інформаційної кампанії «Євроінтеграція: сила можливостей».
«Звертаюся до журналістів з проханням приділяти більше уваги євроінтеграції, адже це горизонтальні зміни, які стосуються без винятку всієї вашої читацької, глядацької та слухацької аудиторій. Без фахової роботи журналістів нам нічого не вдасться, адже маємо ґрунтовно розібратися в складних трансформаціях. При цьому повинні говорити просто про складне, не спрощуючи до гасел, а навчаючи», – зазначила вона.
Під час свого виступу Віце-прем’єр-міністр також розповіла про цілі, завдання та особливості нової інформаційної кампанії «Євроінтеграція: сила можливостей», що стартувала у травні і є частиною урядової стратегії з комунікації євроінтеграції. Іванна Климпуш-Цинцадзе представила інтернет-сайт «Євроінтеграційний портал» – новий інформаційний ресурс, на якому зібрана інформація щодо євроінтеграційних процесів в Україні, а також розповіла про «Євроінтеграційний дайджест» для регіональних журналістів, розроблений комунікаційною командою Офісу Віце-прем’єр-міністра.
Вона також зазначила, що Одещина в контексті євроінтеграції демонструє суттєвий розвиток, стабільне зростання експорту і відкритість світу.
«Торік зовнішньоторговельні операції підприємства області здійснювали з партнерами із 170 країн світу. Окрім того, на території Одеської області реалізується низка проектів міжнародної технічної допомоги за підтримки різних країн-донорів», – підкреслила Іванна Климпуш-Цинцадзе.
Своєю чергою голова Одеської ОДА Максим Степанов підкреслив, що на території Одеської області реалізується чимало проектів технічної допомоги, донорами яких є країни ЄС, та ще низка проектів за підтримки інших країн.
«Одним з першочергових завдань, які місцева влада ставить перед собою, – це комунікація євроінтеграції. Навіть невеличкі підприємства мають знати про ці процеси і володіти інформацією щодо того, які можливості надає їм євроінтеграція. Запровадження безвізового режиму, отриманого, зокрема, зусиллями Президента Петра Порошенка, є найяскравішим доказом проведення реформ в Україні на інституційному рівні. І напрямок цих реформ зрозумілий всім: це Європа, ЄС, європейські цінності. Ми здобули одну з головних свобод ЄС – свободу пересування, тепер маємо працювати над здобуттям «безвізу» для товарів, послуг і капіталу», – резюмував він.
У конференції взяли участь також й ті, хто став героєм кампанії: Юлія Гудошник, яка свого часу здобула освіту в рамках програми Erasmus+, Дар’я Антоненко, операційний директор компанії, що є провідним українським експортером холодильного обладнання до Євросоюзу, а також Наталія Сударкіна, керуючий партнер одеської компанії, що є провідним експортером часнику до країн ЄС.
Довідково
За обсягом прямих іноземних інвестицій Одещина посідає 4 місце в Україні.
Обсяг експорту товарів у першому кварталі 2018 р. зріс на 28,4%, тоді як по Україні зростання становило 10,3%.
У 2017 році обсяг експорту товарів до країн ЄС склав майже півмільярда доларів (466,4 млн дол.) або понад чверть (25,7%) від загального обсягу експорту товарів області.
Найсуттєвіші експортні поставки серед країн ЄС здійснювались до Італії – 83,4 млн дол., Іспанії – 81,4 млн дол. та Нідерландів – 58,1 млн дол.
Інформація Урядового порталу