Білоцерківська районна державна адміністрація
Київська область
Логотип Diia Державний Герб України
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

До відома застрахованих осіб!

Підключись до нових 
on-line можливостей
Пенсійного фонду

Пенсійний фонд України запровадив новий сервіс із надання електронних документів з підтвердженням QR-кодом. Послуга доступна для користувачів Веб-порталу Пенсійного фонду України, які увійшли на Портал за допомогою електронного цифрового підпису (ЕЦП).

Це сучасне нововведення дозволяє громадянам не виходячи з дому отримувати такі електронні документи:

  • довідку про доходи пенсіонера (загальний розмір призначеної пенсії);
  • довідку про доходи пенсіонера для призначення субсидій, що містить дані про розмір пенсії без урахування видів виплати;
  • індивідуальні відомості про застраховану особу (форма ОК-5), що містить інформацію про страховий стаж, заробітну плату та сплату страхових внесків страхувальниками;
  • витяг з Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, що містить дані про статус застрахованої особи/отримувача страхової виплати; дані про набутий страховий стаж; відомості щодо нарахованої заробітної плати, що враховується для розрахунку страхових виплат та страхового стажу; відомості про особливі умови праці, про суми добровільних внесків; дані пенсійної справи; відомості про інші види загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Зазначені електронні документи дійсні для оформлення субсидій, документів у центрах надання адміністративних послуг, посольствах, консульських та банківських установах, органах фіскальної та виконавчої служб, територіальних органах міграційної служби, тощо. Перевірити достовірність видачі електронних документів з QR-кодом можна через Веб-портал Пенсійного фонду України у розділі «Верифікація виданих документів» за посиланням http://portal.pfu.gov.ua/sidebar/Templates/DocConfirm .

Електронний документ з QR-кодом, підписаний електронним цифровим підписом Пенсійного фонду України, згідно з чинним законодавством, є аналогом паперового документа, підписаного відповідальною особою в органах Фонду.

 

НАЛАШТУЙ ОН-ЛАЙН СЕРВІС ІНФОРМУВАННЯ ВІД ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ У СВОЄМУ ТЕЛЕФОНІ

З травня 2018 року запроваджено СМС-інформування, яке включає в себе набір стандартних повідомлень щодо призначення, перерахунку, припинення або поновлення виплати пенсії, а також про накопичений страховий стаж та відповідно сплату страхових внесків роботодавцями. Сервіс орієнтований як на пенсіонерів, так і на громадян, які не досягли пенсійного віку.

Сервіс є абсолютно безкоштовним і може бути корисним кожному.

По-перше, громадяни будуть оперативно проінформовані про всі зміни, які відбуваються в пенсійній справі, по-друге, що є не менш важливо, для кожного працюючого це інструмент контролю за своїм роботодавцем. Адже щомісяця застрахована особа буде отримувати повідомлення про зарахований страховий стаж, який необхідний при призначенні пенсії. Відсутність повідомлення про нарахований страховий стаж є приводом для звернення до свого роботодавця для з‘ясування причин.

Для отримання СМС від Пенсійного фонду необхідно надати згоду одним з доступних способів:

  • або через веб-портал електронних послуг ПФУ з допомогою електронного цифрового підпису, де в особистому кабінеті заповнюються відповідні поля;
  • або через особисте звернення до сервісних центрів органів Пенсійного фонду та заповнення заяви встановленого зразку.

Білоцерківське ОУ ПФУ Київської області

 

УПРАВЛІННЯ ПФУ ІНФОРМУЄ ПРО ВЕБ-ПОРТАЛ

Одним із найбільш зручних і оперативних способів отримання інформації з питань пенсійного забезпечення є надання електронних послуг засобами Веб — порталу Пенсійного фонду України.

Веб – портал надає кожному зареєстрованому користувачу можливість дистанційно отримувати послуги, які раніше вимагали особистого звернення до управлінь Фонду. 

Тому особи, які стануть користувачами Веб – порталу, зможуть:

- отримати інформацію про страховий стаж, нараховану заробітну плату та сплачені страхові внески з системи персоніфікованого обліку починаючи з 2000 року;

- переглянути дані власної пенсійної справи без відвідування Пенсійного фонду в будь — який зручний час;

- сформувати запити на попередню підготовку документів;

- подати скаргу;

- записатись на прийом до фахівців Фонду, не виходячи з дому;

- отримати інформацію про стан розрахунків платників з Пенсійним фондом України (для юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців).

Для того щоб ознайомитись  з особливостями функціонування веб — порталу електронних послуг Пенсійного фонду України слід звернутись на його сторінку в мережі інтернет   http://portal.pfu.gov.ua

Подача заяви для реєстрації на  Веб – порталі (Необхідно особисте відвідування органу Пенсійного фонду України).

При цьому Вам потрібно виконати наступні кроки:

  1. З’ясуйте, до якого територіального органу ПФУ Вам необхідно звернутись для оформлення заяви.
  2. Прийдіть до Пенсійного фонду, маючи при собі паспорт та документ про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер), та оформіть заяву. Фахівці фонду допоможуть Вам у її заповненні. Внесені у заяву відомості перевіряються, вносяться до інформаційної системи Пенсійного фонду. Вам друкується розписка про одержання заяви, а також «реєстраційний код». Цей код необхідний для реєстрації на Веб- порталі, отже, зберігайте його в таємниці до моменту закінчення реєстрації!
    1. Завершіть реєстрацію, зайшовши на Веб – портал ПФУ в мережі Інтернет і вибравши пункт меню «Реєстрація» в закладці «Реєстрація за заявою». Заповніть реєстраційну форму. Звертаємо Вашу увагу, що логін та пароль бажано вибирати такими, що не містять Ваших справжніх імен та прізвищ. Виконання такої рекомендації підвищить рівень захисту Ваших персональних даних.
    2. Після реєстрації на введену Вами електронну адресу прийде лист, необхідний для підтвердження реєстрації. Після підтвердження реєстрації, Ви отримаєте повідомлення Веб- порталу про успішне завершення реєстрації.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень